28/10/13

Παίζουμε "Παρέλαση"

Σήμερα ξημέρωσε ο θεός μια υπέροχη μέρα. Έχω παρατηρήσει πως στις εθνικές επετείους δεν βρέχει, σχεδόν ποτέ. Λες και συμφωνεί κι ο θεός για μια βόλτα στον ήλιο και μας τον χαρίζει απλόχερα. Σήμερα επίσης, δε δουλεύαμε. Εγώ δηλαδή. Γιατί ο Χωστήρας δούλευε, αλλά από το απόγευμα και μετά. Ξύπνησα λοιπόν ορεξάτη και ήθελα να πάω στην παρέλαση. Έκανα ένα μπάνιο, έβγαλα τα καλά μου, τα φόρεσα, έφτιαξα τα μαλλιά μου ψηλά σε κότσο, βάφτηκα, φόρεσα και τα γυαλιά ήλίου-θερμοσίφωνες και περίμενα τον Χωστήρα να ξυπνήσει να φύγουμε.
Στις 10 άρχισα να ανησυχώ. Ο Χωστήρας δεν κοιμόταν απλά, αλλά ούτε που ανέπνεε. Πάω πάνω του, τον σκουντάω και δεν μου αντιγύρισε ούτε ένα "μμμ". Νεκρική σιγή. Να σας πω την αλήθεια, φοβήθηκα λίγο. Επειδή καπνίζει κάτι ήχους φορτηγού τους κάνει που και που. Σήμερα τίποτα. Πήρα κι εγώ δραστικές λύσεις. Σκουντήγματα, τραβήγματα κουβέρτας, ξανά σκουντήγματα. Μέχρι και πάνω ανέβηκα για να δώ αντιδράσεις. Οπότε και ξύπνησε. Άυπνος και φανερά κουρασμένος με παρακάλεσε να τον αφήσω να κοιμηθεί άλλο λίγο και μετά θα φεύγαμε για την παρέλαση.
Εγώ παρόλα αυτά ήμουν έτοιμη για βόλτα. Περίμενα να με δει βαμμένη και ντυμένη και να σκεφτεί πως είναι ωραία ευκαιρία να βγούμε μια βολτίτσα στον ήλιο. Αυτός όμως...το νου του...στον ύπνο.
Περνάει λίγη ώρα ακόμη και τον ξυπνάω αποφασισμένη να πάμε παρέλαση. Αρχίζει να ανοίγει το μάτι του. Όχι όμως τόσο όσο να με δει που έχω ετοιμαστεί κι είμαι με το ένα πόδι στη πόρτα. Και πάνω στη νύστα του μου λέει:

-Που πας αγάπη μου σημαιοστολισμένη;
-Στην παρέλαση. θα σηκωθείς να φύγουμε ή θα πάω μόνη μου;
-Μωρό μου, έλα εδώ να κάνεις παρέλαση πάνω μου...
-.......

Είχα κλείσει την πόρτα πίσω μου και βγήκα στην όμορφη μέρα να απολαύσω τον ήλιο. Παρακολούθησα την παρέλαση και συνάντησα τυχαία κάποιους φίλους. Κάτσαμε, ήπιαμε καφέ και γεμίσαμε τις μπαταρίες μας με ενέργεια. Έπειτα πέσανε προτάσεις στο τραπέζι για να πάμε για φαγητό. Όλοι συμφώνησαν και φύγανε. Εγώ σκεφτόμουν πως θα ήταν ένα καλό μάθημα του Χωστήρα να μην γυρίσω καθόλου το μεσημέρι. Και να με δει την επόμενη μέρα. Δεν είχα θυμώσει μαζί του. Απλά δεν θέλω να χάνω τις ωραίες μέρες και να κλείνομαι στο σπίτι. Εκείνος είναι κουρασμένος και έχει ανάγκη από ύπνο, εφόσον δεν κοιμάται και νορμάλ ώρες. Εγώ είμαι κουρασμένη αλλά κοιμάμαι σε σωστές ώρες. Δε μου πήγε η καρδιά να τον αφήσω μόνο του, το μεσημέρι. Πήγα λοιπόν σε μια ταβέρνα, παρήγγειλα δυο ωραίες μπριζόλες και συνοδευτικά και ορεκτικά και γύρισα σπίτι σαν τον Αϊ Βασίλη, με την αίσθηση πως θα χαρεί το μωρό μου που του έφερα φαγητό.

Εκείνος είχε απλωθεί στον καναπέ και χώνευε. Είχε περάσει η μάνα του και του είχε αφήσει μπιφτεκάκια, κεφτεδάκια κλπ. Εγώ φυσικά δεν πρόλαβα να τα δω. Είχαν εξαφανιστεί. Μου κόπηκε η όρεξη. Πήγα στο δωμάτιο, γδύθηκα και έπεσα για ύπνο, μετανιώνοντας που δεν είχα πάει για φαγητό με τα παιδιά....

Κάπως έτσι....χωρίζουν τα ζευγάρια...

....μόνο που εκείνος ήρθε στο κρεβάτι και παίξαμε "Παρέλαση" και μετά ξεθύμωσα και από την κούραση της "Παρέλασης" τσάκισα τη μπριζόλα μου και μισή δική του...

Καλή σας νύχτα.

22 σχόλια:

  1. Kι εκεί που πήγα να σε βρίσω που τον άφησες το πρωί μόνο να πάς παρέλαση, διαβάζω στο τέλος που τσάκισες μιασμιση μπριζόλα και ήρθα στα ίσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα!!! Ετσι παιδια! Να γιορτασετε κ εσεις την επετειο! Ευχομαι να την γιορταζετε καθε μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγάπη μου, πήρα κι εγώ 2 μπριζόλες από το ξενοδοχείο και τις κάνω παρέλαση πάνω στους γομφίους και τους τραπεζίτες. Ο οισοφάγος μου έγραψε ένα διθύραμβος που τον ονόμασε "ωδή στη μάσα" και το στομάχι παιάνιζε ευτυχισμένο. Έρχομαι στο κρεβάτι γιατί κι ένας συγκεκριμένος "ένστολος" θέλει "επιδόρπιο"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαν πολύ δεν μιλάς εσύ για χωρισμούς τώρα τελευταία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕ μάνα, έλεος δηλαδή. Τώρα μου μαγαρίσατε και την ιερή και εθνικώς υπερήφανη έννοια της παρέλασης με τα σεξουαλικά σας υπονοούμενα; Δε σέβεστε τίποτα; Τάξις και ηθική γαμώτη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τον ακούτε,μητέρα και πατέρα. Γιορτάστε τις εθνικές επετείους όπως τους αρμόζει. :)

      Διαγραφή
  6. aftes oi metaparelaseis exoun allh aiglh vre paidia.krhth kala leei o pre, poly gia xwrismous milas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτή η πειθώ του κυρ Χώστη....Είναι να έχεις σωστά δομημένα επιχειρήματα...και να κατέχεις την τέχνη του να παίζεις παρέλαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή