3/10/13

Κι αν χωρίσουμε;

Κάνω αυτή την ανάρτηση, επειδή ο Χωστήρας μου είπε πως δεν τον αγαπώ πια. Και το τεκμηρίωσε πως δεν τον αγαπώ πια γιατί δε γράφω πια στο κοινό μας ιστολόγιο. Η αλήθεια είναι πως έχω βαρύ πρόγραμμα στη δουλειά μου αυτό το διάστημα και όταν επιστρέφω στο σπίτι τα βράδια ίσα που προλαβαίνω να μαγειρέψω μια μπουκιά φαϊ, να σκοτώσω καμιά αράχνη και να πλύνω κανένα βρακί. Μετά πέφτω για ύπνο και αφήνω τον Χωστήρα και τον κόσμο στις αϋπνίες του και στις νυχτερινές τους ασχολίες.

Παρόλα αυτά, σήμερα γύρισα νωρίς. Αντί για 10, γύρισα 10 παρά 5. Οπότε είπα να ασχοληθώ λίγο με το πνευματικό μας παιδί. Δεν έχουμε βαφτίσει κανένα παιδί. Για το ιστόλόγιο λέω. Σκεφτόμουν τις προάλλες, πόσο έχω δεθεί με κάποια άτομα από εδώ μέσα. Τον γιό μου τον Θωμά, την Κατερίνα, την Ιωάννα, τον Γρηγόρη. Τα φοιτητάκια της παρέας αλλά και πόσο απολαμβάνω αναρτήσεις όπως της Δάφνης που ξεσηκώνει θύελλες αντιδράσεων και προκαλεί καταιγισμό σχολίων.

Σκέφτομαι τον Snake με τα ατελείωτα αστεία του στο fb, την Angua και τον Θόδωρα (Τhor), τον φίλο μας Stone Cold στα ξένα. Παρένθεση: Κάθε πρωί που πάω στη δουλειά, περνάω μπροστά από κάμποσα μαγαζιά από αυτά που αγοράζουν χρυσό. Έχουν ανοίξει παντού πια. Αυτό το Gold απ' έξω μου θυμίζει τον εξ Αγγλίας ορμώμενο Stone Cold (παράφραση) αλλά και την χρυσή καρδιά του Χωστηράκου μου.

Άλλες φορές σκέφτομαι την σεμνή και ευαίσθητη Airis, την καλλιτέχνιδα me maria, την Eva  με τους ωραίους της προβληματισμούς, την Love addict, τον φοιτητάκο Ρασκόλνικωφ που δε ξέρει τι θέλει να γίνει, τον Πρόεδρο και τις μπίρες του, ειδικά τα βράδια που τραβιέται ακόμη μια παγωμένη. Γελάω πολύ με τα σχόλια του tremens. Αναρωτιέμαι ακόμη που χάθηκαν τα δυνατά χαρτιά:το Partali, o Perinio, o Afrikanos, o Διπρόσωπος, ο Monsieur Cannibal, o Alza και οι αποτυχημένες (εν μέρει) διακοπές του στα Κύθηρα.

ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο TOMMY STARK, ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΑΛΗΘΕΙΑ;

Κι έχω μια μοναδική ερώτηση για σας:

ΑΝ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΣΤΗΡΑ...ΘΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΤΕ;;;

82 σχόλια:

  1. Χωστηράκο μου, μια αθώα ερώτηση είναι. Μη με ξυπνήσεις για εξηγήσεις όταν επσιτρέψεις από την δουλειά και διαβάσεις την ανάρτηση. Σε αγαπώ και δεν σε χωρίζω ακόμη. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τη παλεύεις; Αν (φτου κακά) χωρίσετε καλύτερα να ρωτάς αν θα μιλάμε στο Χωστήρα. :P
    Άντε με σύγχισες νυχτιάτικα! :PPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν θα μου μιλάτε ρε ανθυποτσόγλανα;;;;
      οκ....

      Διαγραφή
    2. Εγώ θα σε παίρνω για μπύρες!

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    3. Πάμε όλοι μαζί για μπίρες.Εκτός από τον Χωστήρα.
      Μου αρέσει.

      Διαγραφή
  3. Πόσο γλυκειά αυτή η ανάρτηση και η ερώτησή σου η ρητορική.
    Και βέβαια θα σου μιλάμε Κρήτη τι μας πέρασες,
    κάποιοι από τους αρσενικούς μπορεί ακόμα και να σε φλερτάρουμε,
    αλλά είσαι σίγουρη ότι (αν.. αν.... ο μη γένοιτο) θα μας μιλάς εσύ;

    Άντε καλό ξημέρωμα
    και μη βάζει κακό ο νους σου, έχουμε αρκετά βάσανα τριγύρω μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "κάποιοι από τους αρσενικούς μπορεί ακόμα και να σε φλερτάρουμε"....έλα ρε Δάφνη....μην της δίνεις κίνητρα και μετά αναγκάζομαι εγώ να γίνομαι όλο και πιο γ-α-μ-ι-στερότερος σε ταχύτερο χρόνο.

      Διαγραφή
    2. Πρόσεχε μη πάθεις υπερκόπωση.

      Δάφνη μου, εγώ θα σας μιλάω. Θα συνεχίσω βασικά αυτό το ιστολόγιο, μόνη μου.

      Διαγραφή
    3. Ελπίζω να μη χρειαστεί να το συνεχίσεις μόνη σου..

      (Μάνο να γίνεσαι, γιατί να μη γίνεσαι; Αφού μπορείς..
      Όχι ότι περιμένει από εμένα για κίνητρα, δεν είδες ο Πρόεδρος; Έτοιμος είναι. Αλλά δε νομίζω να σου άρεσε αν δεν άρεσε...)

      Διαγραφή
  4. Ας τολμήσει ο κύριος να κάνει καμιά πλάκα, και θα τον αναλάβω εγώ. Ασ'το πάνω μου. Δεν ξέρω τι ακριβώς θα του κάνω, αλλά όλο και κάτι θα βρω, δεν έχω εκατόν πενηνταδώδεκα IQ μόνο για να περνάω τα επίπεδα στο Candy Crush.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είχα γράψει ένα πολύ ωραίο σχόλιο και πατώντας να το δημοσιεύσω, το σύστημα αποφάσισε να με αποσυνδέσει από το λογαριασμό μου και να μην αναρτηθεί......η ουσία είναι ότι θα μένεις μαζί μου και τα Σαββατοκύριακα θα έρχεται η μάνα σου να σε παίρνει.....ααααααααααααααααααααν χωρίσουμε

      Διαγραφή
    2. Τα παιδιά τα κρατάει η μάνα. Εκτός αν είναι ανίκανη. Με κόβεις για ανίκανη Χωστήρα;

      Διαγραφή
  5. Συμφωνώ με την Angua.
    Επίσης,γιατί να μη σου μιλάμε; Δεν θα χωρίσεις μ' εμάς. Εκτός αν έχουμε κρυφό δεσμό όλοι μαζί με μια φωνή και δεν το ξέρουμε... :p

    Φιλιά και μη σκέφτεσαι χαζομάρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνώ κι εγώ με την Κατερίνα και την Angua και με οποιονδήποτε λέει τέτοια πράγματα

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα, θα αρχίσει να σας κλαίγετε, θα με βρίζει έμμεσα,και θα αναγκαστείτε να ταχθείτε υπέρ του....

      Διαγραφή
  6. Πρώτα θα του σπάσω τα ποδάρια και βλέπουμε μετά.
    Ναι, θα σου μιλάω.
    Δυστυχώς, θα μιλάω και σε εκείνον γιατί είμαι ψιλοκαψούρας μαζί του.
    Αλλά θα του σπάσω τα ποδάρια.
    Το σωστό να λέγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είσαι ο σαπιοκαβλιάρης μου, ο σπυριαροπουτσαράς μου. Ελπίζω να έρχεσαι νοσοκομείο να με βλέπεις και να κάνουμε άγριο κι επικίνδυνο σεξ με το γύψο στο πόδι

      Διαγραφή
    2. Σεξ και βία στον πλανήτη Δία.

      Διαγραφή
    3. Νιώθω άσχημα που μπαίνω ανάμεσα σας...

      Διαγραφή
  7. Αν ποτέ χωρίσετε (υποθετικός λόγος του μη πραγματικού), δε θα μιλάμε στο γερο-Χώστη. Γουί λαβ γιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τουλάχιστον θα διαβάζετε κανένα άρθρο μου άπειρης σαπίλας και κακομοιριάς;

      Διαγραφή
    2. Αν γίνεις ο Παντελίδης του blogging, δε σε ξέρω, δε με ξέρεις.

      Διαγραφή
    3. Να δεις Ιωάννα που στο τέλος, αυτός θα με χωρίσει και θα γίνω εγώ Παντελίδαινα...

      Διαγραφή
  8. Παιδί μου, εσένα σε έχω φιλενάδα στο φατσοβοβλίο, εκείνον όχι, καταλαβαίνεις λοιπόν σε ποιον θα μιλάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ δε θα σου μιλάω, θα σου γράφω..... (πιο κρύος κι απ την Αλάσκα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ θα μιλάω σε εσένα και δεν θα μιλάω του Χωστήρα αν χωρίσετε. Και θα σου κάνω πρόταση να βγούμε για πότο ώστε να βρίζουμε όλη νύχτα τον μαλάκα που σε χώρισε (η τον χώρισες)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πάρετε κι εμένα μαζί οκ;

      Διαγραφή
    2. Και μετά θα του σπάσω τα ποδάρια.

      Διαγραφή
    3. εσύ, ο Θωρ ο Άλζα κι εγώ.....θα γίνει της πόρνης

      Διαγραφή
    4. Χωστήρα παρανόησες. Ο Thor με μένα και τον Perinio θα βγει.
      Και μετά θα σου σπάσει τα ποδάρια.
      Κάτσε στη γωνιά σου.

      Διαγραφή
  11. afto den ypaxei,to na se xwrisei,mh skeftesai xazamares,poly maresei na thn proferw etsi ki oxi xazomares,akoma na katalaveis poso sagapa kai se goustarei;edw pou taleme tha einai vlakas,sygnwmh xwsthra,na se xwrisei h na se xasei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σχεδόν όλοι σας με προδώσατε και πήρατε το μέρος της....κι εσύ τέκνον Ελένη;!;!

      Διαγραφή
    2. Είμαι αγαπητό πλάσμα κύριε Χωστήρα.
      Τι νόμιζες δηλαδή; Επειδή έχεις ένα blog εκεί δα, θα μας κάνειςόλους ό,τι θες;

      Διαγραφή
  12. Εγώ θα πάρω το μέρος του.Για εναν λόγο..Γιατί είναι δύσκολο για τις γυναίκες να βρούνε άντρες εμφανίσιμους, ευαίσθητους, και ειλικρινείς επειδή έχουν ηδη γκόμενους.Επισης θα σιγοντάρω τον Περι, και θα γράφω στο blog του οτι τον φωνάζεις ντερέκι και αλλα τέτοια.Γενικά γαμώ θα περάσουμε!

    Δεν θυμάμαι ποτε ειναι το τελευταίο μου σχόλιο και που, αλλα βαριέμαι να βαριέμαι ,και ενω σας διαβάζω τσογλάνια δεν κανω σχόλιο.Ράθυμος μεχρι θανάτου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....στα μπλογκς....γιατί στο φβ έχεις ρίξει πιο πολύ σχολιασμό κι από κριτική στο σούπερ-σεφ.....οι μπύρες στη γειτονιά σου εξυπακούονται, αρκεί να έρθεις ξυρισμένος να δούνε και οι γκόμενες ότι χωρίς τα γένια δε φτουράς μία ρε πούστη

      Διαγραφή
    2. Εγώ γιατί δεν σε έχω στο fb???????
      Κι έχω μάθει πως είσαι και ομορφόπαιδο.....:)))):)))):)))))

      (Εντάξει μωρό μου Χωστήρα, τοπαίρνω πίσω αυτό!)

      Διαγραφή
  13. Εγώ το βλέπω ως εξης:
    Αν χωρίσετε, o Χωστήρας θα σβήσει τούτο το μπλογκ, οπότε και να θες να μιλάμε, δε θα μπορούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούτο το blog είναι δικό μου. Θέλω να πω, εγώ το έφτιαξα. Ανχωρίσουμε θα τον διαγράψω από διαχειριστή και θα συνεχίσω μόνη μου.
      Αλλά ένα δίκιο το έχεις....Αυτό το ιστολόγιο είναι συνδυασμένο...
      Με προβλημάτισες.

      Διαγραφή
  14. αχαχαχχα! Φοβερή κατάληξη!
    Να'σαι καλά! Έκλεισα πολύ όμορφα τούτη την πολύ δύσκολη μέρα για μένα!

    ΥΓ: ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως την έκανες την καρδούλα στο ΥΓ?
      Είναι τέλεια.

      Διαγραφή
    2. alt +3 ταυτόχρονα ♥

      επίσης
      alt + 15 ☼
      alt + 14 ♫
      alt + 13 ♪

      και παίζεις με το alt και το αριθμητικό πληκτρολόγιο ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Συντεκνάκι, εμείς από τα εξωτερικά διαβάζουμενε το ιστολόγιο επειδή ακριβώς γράφεις εσύ! Ίντα θαρρεί δηλαδή ο Χωστήρας, πως δεν έχεις κι εσύ τους φανατικούς σου αναγνώστες;; Ντροπή του και πάλι ντροπή του!

    Χαιρετισμούς από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να 'σαι καλά συντεκνοκούμπαρε, εκεί στα εξωτερικά!!

      Διαγραφή
    2. Λες να έχω κι εγώ φανατικούς; Νομίζω έχω κλέψει από του Χωστήρα.
      :) Να είσαι καλά πάντως. Είσαι πολύ ευγενική.

      Διαγραφή
    3. Εσύ να μην έχεις φανατικούς, Κρήτη μου; Γυναικεία αλληλεγγύη! Όχι ότι δεν συμπαθούμε και τον Χωστήρα, τον οποίο γνωρίσαμε πρώτο, αλλά να.. αδυναμίες είναι αυτές! Καλό τριήμερο, συντεκνάκια :)

      Διαγραφή
  16. Εγώ δεν θα σου μιλάω γιατί με παρέλειψες και σαν attention whore που είμαι μου έθιξες τον εγωισμό. Μπουαχαχαχαχαχα!
    Επίσης επειδή με το Χωστήρα έχω πιει και δυο μπύρες μαζί του έχει το πλεονέκτημα!

    Υ.Γ. Είδες καριόλη; Εγώ πήρα το μέρος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρε Κρητούλα,
    γιατί ταράζεις το μυαλό σου με τέτοιες σκέψεις;Καλύτερα να μηην γίνει τίποτα άσχημο.
    Αλλά αν ω μη γένοιτο φτου φτου φτου
    εννοείται πως θα σου μιλάμε.
    Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτό πιστεύω.
      Δεν θα χωρίσουμε. Απλά κάποιες χαζές σκέψεις έκανα.
      Μου αρέσει το blog.

      Διαγραφή
  18. Εγώ θα συμφωνήσω με τον Tommy. Απλά πράγματα. Με τον Χωστηρά aka Μελένιο των Μπλόγκερ, έχουμε πιεί και κάνα ποτό μαζί, έχουμε κάνει τις τσάρκες μας και το χουμε φιλοσοφήσει να ούμε...

    Άρα BROS BEFORE HOES. Ούτε διαδικτυακά "άρλεκιν", ούτε "μυξοκλαούρες, κράμερ εναντίον κράμερ", ούτε ΤΙΠΟΤΑ.

    ΒROS BEFORE HOES. Κανόνας.

    Χωστήρο-μελένιε εγώ μαζί σου.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι πού 'σαι Χωστηρο-μελένιε, είπαμε μαζί σου. Θα σου κάνω και δώρο συνδρομή σε εκείνο το σάιτ με τις ρωσίδες. Πληκτρολόγιο με ρώσικα είπες έχεις...οπότε problem solved.

      Διαγραφή
  19. Το θέμα είναι λεπτό (όχι σαν τον Χωστήρα ;) )
    Βασικά, θα έπαιρνα το μέρος του λόγω αντρικής αλληλεγγύης κετσ
    ............
    ΑΛΛΑ!!!

    έκανε το λάθος να δώσει πιο πάνω το ΦΒ του.... Κρίμα Λεχρίτη...αλλά ΤΟΣΟ Λεχρίτη δεν μπορώ να υποστηρίξω!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ. :♫ θα επανέλθω δημήτριος στο γράψιμο :) (έπιακε με το αλτ!!! :) )

      Διαγραφή
    2. Afrikane mas, αρα κι εσύ με το μέρος μου. Γιατί συμφωνώ μαζί σου πως το facebook είναι του διαβόλου!

      Διαγραφή
    3. Εμένα όχι. Λες να εχει προβλημα το Αλτ μου;
      Αλτ@

      Διαγραφή
  20. Κι εγώ είχα ανησυχήσει για τον Αφρικάνο, και έλεγα πως πάει, την έκανε για τα ξένα, αλλά να που διαψεύστηκα (και χάρηκα που διαψεύστηκα...)
    Λοιπόν καλή μου Κρήτη, ναι, το fb είναι μία μαλακία που κατα καιρούς παρασύρει τους εν δυνάμει blogger και τους αποσπά μέχρι αηδίας από το γράψιμο και τη σκέψη που φέρνει τούτο το γράψιμο στα blog μας.
    Για να σου απαντήσω στην ερώτηση, θα την κάνω αλλιώς :
    "Αμα -που απεύχομαι και σπρώχνω τη σκέψη μακριά- χωρίσετε με τον καλό σου ΕΣΥ θα μας μιλάς; Ή θα εξαφανιστείτε και τα δύο αφήνοντάς μας πιο μόνους κι από την καλαμιά; Γιατί μετρώντας κάμποσο καιρό εδώ μέσα πια... το έχω δεί... κι από αυτή την κλειδαρότρυπα...
    Σε φιλώ γλυκά! Και σας θέλω, έτσι! έτσι και καλύτερα, έτσι μαζί, έτσι... γιατί οι αλλαγές με τρομάζουν!...
    ♥ (κι ευχαριστώ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ θα πρέπει να διαβουλευτώ με τα συντρόφια,αν και κάτι μου λέει ότι θα καταγγείλουμε τον Αμερικανικό Ιμπεριαλισμό......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πώς έχασα η στραβή "καλλιτέχνιδα-λέμετώρα" τέτοια ανάρτηση?
    Τι προβληματισμοί είναι αυτοί?...αφού έδειξες πως τον αγαπάς...γύρισες πέντε ολόκληρα λεπτά νωρίτερα για να ασχοληθείς με το μπλογκ!
    Νομίζω πως το εκτίμησε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή