4/8/13

ΧωστηροΚρήτη - video

37 σχόλια:

  1. πολύ νόστιμη η συνταγή, αλλά η παρασκευή της πίτσας ακόμα καλύτερη...είστε το αγαπημένο μου ζευγάρι...τέλος...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως έγινε νοστιμότατη η πίτσα.
      Αλλά έχοντας τον Χωστήρα μέσα στα πόδια μου, άργησα καπως.

      Ευχαριστούμε για την προτίμηση!

      Διαγραφή
    2. ...όπως έδειξε και το βίνδεο, κυριολεκτικά και μεταφορικά :)

      Διαγραφή
  2. Τύφλα να'χει ο Γκόρντον Ράμσεϊ κι ο Τζέιμι Όλιβερ ας πούμε, αλλά αν η πίτσα δεν έχει μπέικον είναι σαν την Μάντσεστερ χωρίς τον Σερ Άλεξ, σαν τους Guns N Roses χωρίς τον Slash και τέθοια.
    Υ.Γ. (άσχετο) Τελικά, μαμά Κρήτη, είσαι ξανθιά; Ξενέρωσα τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με το Θωμά για το μπέικον.

      Το αγαπημένο ζευγάρι της μπλογκόσφαιρας ολάκερης! :)

      Υ.Γ.: Σχόλια για το βίδεο επίτηδες δεν κάνω,γιατί αν και μου ανοίξατε τρελά την όρεξη,να μπω στην κουζίνα αποκλείεται.

      Διαγραφή
    2. Πρώτον, μόλις έφαγα και πεινάω εξαιτίας σας. Δεύτερον, ΒΑΛΤΕ ΜΠΕΙΚΟΝ! Καλά τα λένε οι από πάνω. Τρίτον, ΛεΚρήτης power! Το ζευγάρι της μπλογκόσφαιρας που έχει φέρει τα πάνω-κάτω από την πρώτη ημέρα που έγινε φανερό. Γίνεται να μη σας αγαπήσει κάποιος;
      Τέλος πάντων, μου άρεσε.

      Διαγραφή
    3. Thomas, αν βάζαμε και μπέικον τότε με τρία αλλαντικά μας έλεγες και κανίβαλους. Κι εγώ το προτιμώ το μπέικον αντί για σαλάμι αέρος, αλλά έχουμε και τον δερβέναγα βλέπεις.
      Είμαι ξανθιά εκ γενετής. Συγγνώμη.

      Διαγραφή
    4. Κατερίνα, μη το λέτε συνέχεια ότι είμαστε το αγαπημένο ζευγάρι της μπλογκόσφαιρας γιατί θα χωρίσουμε καμιά ώρα και δε θα ξέρουμε πως να το μαζέψουμε το πράγμα μετά.

      Διαγραφή
    5. the writer, στην επόμενη παρασκευη θα βάλουμε μόνο μπέικον μετά από την απαίτηση του κοινου.
      Αχ τέτοια μας λέτε και μας σκλαβώνετε.

      Διαγραφή
    6. Τα δικά μου πεθερικά δεν θα χωρίσουν. Θα πω στον υιό σας να με φέρει στο νησί,να παρακολουθήσουμε από κοντά την παρασκευή πίτσας. :)

      Διαγραφή
    7. Την Παρασκευή δε προλαβαίνουμε. Ελάτε ΣΚ.
      χαχαχα αυτο ήταν σαν τα κρύα ανέκδοτα που λέει ο πεθερός σου.

      Διαγραφή
    8. Ωχ,τώρα το 'πιασα. Χωστήρα... έλεος,πεθερέ μου.

      Διαγραφή
    9. Εσύ τώρα έχεις διάβασμα. Του χρόνου το καλοκαίρι θα σε κάνω ένα tour τη Λεβεντογέννα πάντως.

      Διαγραφή
  3. Καταρχήν μου άνοιξε η όρεξη στις 9 το πρωί. Ντροπή σας και στους δύο!

    Κατά δεύτερον μπορώ απλά να σηκώσω το τηλέφωνο και να παραγγείλω γαμηστερή Dominos σιγά μη μπω σε όλη αυτή τη διαδικασία!!!

    Υ.Γ. Κρήτη βγάλε φώτο τον Χωστήρα με την ποδιά του και δημοσίευσε τη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Dominos δε μου αρέσει. Μια φορά είχα φάει και μου θύμισε η γεύση της πεθαμένο σκυλί.
      Είπα να μην τον εκθέσω τόσο πολύ. Άσε που μετά θα θέλει να με βγάλει κι εμένα με την ποδιά μου και θα έχουμε προβλήματα.

      Διαγραφή
  4. μωρό μου, το βασικό είναι ότι μπήκαμε στην κουζίνα γαμιώντας κυριολεκτικά.

    Το βίντεο το έφτιαξες τέλειο και με έχεις χαλαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το σκέφτηκα. χαχαχα
      Του χρόνου πάλι. Δε πιστεύω να μου ζητάς όλη την ώρα μαγειρική...?

      Διαγραφή
  5. Το video τέλειο
    αλλά δε μπορεί κάτι σας κόλλησε η Georgina..

    Δε φαντάζομαι Κρήτη να σε χάσουμε κι εσένα από τη μαγειρική..

    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς δεν είμαστε επαγγελματίες σαν την Georgina.
      Και μόνο που είχα δει τον εξοπλισμό της με τα σκεύη για τις τούρτες είχα νιώσει ένα μηδενικό ως μαγειρισσα.
      Εμένα δε θα με χάσετε από την μαγειρική. Με την έννοια δηλαδή πως θα ασχολούμαι με την μαγειρική και δεν θα γράφω πια. Αλλά μπορεί να με χασετε από την μαγειρική που δεν ξέρω καλά.....(βλέπε δηλητηρίαση κλπ) χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Το έβαλες κι εδώ? Το είδα μόνο στο γιουτιούμπ το πρωί! Φαγωθήκατε πια ζουλιάρηδες! Κάντε κι εσείς ένα απλόουντ ρε παιδία αν είναι(καλά εσύ Δάφνη δεν το κάνεις λόγω κύρους και αξιοπιστίας...αλλά οι υπόλοιποι τι τάχα έχουν να χάσουν?) Ίσα ίσα είναι εξαιρετικά δημιουργικό. Αλλά ξέρω τι συμβαίνει, ψευδίζετε όλοι και μασάτε... Ναι λοιπόν θα κάνουμε βίντεομπλογκινγκ γιατί είμαστε ωραίοι ναουμ και μας θέλει κι η κάμερα και το 'χουμε να δίνουμε γνώση, και είμαστε και γαμώ τα παιδιά και το 'χουμε πάρει και πάνω μας! Αμάν πια! Αντί να κάνετε έρανο να μας πάρετε καμιά κάμερα της προκοπής μας γλωσσοτρώτε!

      Διαγραφή
    3. Georgina εσυ έχεις πολλές χάρες. Και μάνα και μορφωμένη, και καλή νοικοκυρά και ζαχαροπλάστισσα. Ό,τι και να πει κανείς εναντίον σου, θα είναι ανακρίβεια και κακία.
      Δε μασάς. Συνεχίζεις δυναμικά.

      Διαγραφή
  6. Ρέστα!!!!
    Απολαυστικότατοι!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε. Αυτό ήταν το ζητούμενο. Να γελάσουμε λιγάκι με τα χάλια μας. :))

      Διαγραφή
  7. Μια ερώτηση: το ταψί δείχνει μακρόστενο και μετά το ψήσιμο δείχνει τετράγωνο...χάου σόου? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πιο κοντά η μηχανή. Μια είναι η πίτσα. Αλλά μπορείς να πιστέψεις πως υπάρχει στο κόσμογυναίκα και όμορφη και έξυπνη και νοικοκυρά.

      Διαγραφή
    2. ζω μαζί της τα τελευταία 7 χρόνια και Θεού θέλοντος άλλα 659 :)

      Διαγραφή
    3. E τοτε δε μπορείς να πιστέψεις πως υπάρχει κι άλλη μία πλην αυτής που έχεις εσυ. :ΡΡΡ

      Διαγραφή
    4. Επίσης ποιος Θεος θα σου επιτρέψει να ζησεις 659 χρόνια; να ξέρω να τον ασπαστώ.

      Διαγραφή
    5. Όχι, δεν μπορώ :Ρ

      Μα δεν θα ζήσω 659 χρόνια! 659 χρόνια μαζί ΤΗΣ ;)

      Κι όσο για το ποιος Θεός...την απάντηση στην έχω δώσει ήδη :) (πίσω από τις λέξεις, κρύβεται ο Τσίπρας)

      Αλλά ξέχασα...είσαι φυσική ξανθιά χαχαχαχα

      Διαγραφή
    6. Άσε τις ειρωνίες και κατέβα από τα ουράνια γιατί το απότομο θα σε πονέσει. Να λες δοξα τω θεω που στραβώθηκε η γυναίκα και σε πήρε και άσε τα τσιπρέικα και τα χρυσαυγίτικα σου.

      Επίσης ξέρεις τι λένε για την κουκουβάγια και το κουκουβαγάκι. Ή για το μικρό καλάθι που πρέπει να κρατάμε και τα τοιαύτα.

      Και λίγα με το χρώμα των μαλιών μου! Τις είδαμε και τις μελαχρινές τις έξυπνες...τι πάνε και παντρεύονται.
      Μπουχαχαχα

      Διαγραφή
    7. τς τς τς
      άκου τρόπος στον φιλοξενούμενό της...μωρέ μπράβο! τέθοια είναι η κρητική μας φιλοξενία?

      Ποιος σου είπε ότι δεν λέω δόξα τω Θεώ (ευτυχώς δεν στραβώθηκε σαν μερικές-μερικές με ηλιακούς για μάτια) ?
      Ούτε τσιπρέικα ούτε οξαπωδίτικα δε λέω, αλλά που να καταλάβεις...

      Ελπίζω -για να μην γίνεις ρεζίλι δλδ- να μην εννοείς την Μικρή μου, ε? ;)

      Διαγραφή
  8. Είναι μελαχρινή; Δεν το ηξερα.
    Ε, όχι βέβαια.
    Για μια γνωστή μου έλεγα...

    Ωστόσο απαιτείς φιλοξενία όταν με προσβάλλεις μέσα στα μούτρα μου. Έχε χάρη που έχω μεγάλη καρδιά...και συγχωρω!!!

    :)))

    φιλούρες ρε Αφρικανε μας και φιλούρες και στη Μικρή σου. και στο παιδί σου. Σε όλη την οικογένεια τελοσπάντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα τρόλαρα και πέτυχα :) Όχι, ξανθιά είναι :)

      Σ' ευχαριστώ πολύ για την μεγάλη σου καρδιά και για τα οικογενειακά φιλιά :)

      Διαγραφή
    2. Κάτσε να σου δώσω ένα λουκούμι για την πετυχεσιά σου.
      :ΡΡ

      Διαγραφή